Zespół do spraw Administracyjno-Gospodarczych
tel. 47 7355 246, 47 7355 116, 47 7355, 206
Zakres zadań:
Zespół do spraw Administracyjno - Gospodarczych realizuje swoje zadania ustawowe w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania Komendy Powiatowej w zakresie finansów, rachunkowości, zaopatrzenia, prowadzenia gospodarki inwestycyjno - remontowej, kwatermistrzowskiej, mieszkaniowej i magazynowej oraz gospodarki samochodowej, pomocy mieszkaniowej.
Do zadań Zespołu do spraw Administracyjno - Gospodarczych należy :
- Prowadzenie gospodarki finansowej w ramach posiadanych uprawnień,
- Finansowa obsługa policjantów i pracowników Komendy Powiatowej, naliczanie podatków, składek ubezpieczeniowych, zdrowotnych i innych ustawowych należności,
- Planowanie i zaopatrywanie Komendy Powiatowej w niezbędny sprzęt i materiały,
- Prowadzenie dokumentacji materiałowo - transportowej,
- Prowadzenie gospodarki mieszkaniowej, inwestycyjno - remontowej, transportowej oraz magazynowej,
- Nadzór nad właściwą eksploatacją sprzętu technicznego i transportowego,
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach służbowych oraz na posesjach budynków,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką mieszkaniową, udzielaniem pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego,
- Opracowywanie dokumentacji dotyczącej przyznawania równoważników pieniężnych za remont oraz brak lokalu,
- Opracowywanie i przedstawianie planów wydatków środków rzeczowych i osobowych Komendy Powiatowej,
- Zapewnienie niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby Komendy Powiatowej,
- Sporządzanie wymaganych sprawozdań i zestawień na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie,